.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تداوم تمسخر مازندراني ها/ باز هم حقارتی دیگر ؛
«پایتخت ۲» در مازندران کلید می‌خورد
شمال نيوز: این سریال از اوایل دی‌ماه در مازندران کلید می خورد و همه بازیگران اصلی «پایتخت 1» از جمله علیرضا خمسه در نقش باباپنجعلی در آن حضور خواهند داشت.
«پایتخت ۲» در مازندران کلید می‌خورد

شمال نيوز: مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۲» با حضور بازیگران اصلی سری قبل به کارگردانی «سیروس مقدم» در مازندران کلید می‌خورد.

به گزارش شمال نیوز، «محمود اتحادی» مدیر تولید سریال «پایتخت 2» در گفت‌وگو با فارس از حضور همه بازیگران اصلی «پایتخت1» در این سریال خبرداد.

وی ادامه داد: این سریال از اوایل دی‌ماه در مازندران کلید می خورد و  همه بازیگران اصلی «پایتخت 1» از جمله علیرضا خمسه در نقش باباپنجعلی در آن حضور خواهند داشت.

«پایتخت 2» که به سفارش مجموعه‌های تلویزیونی شبکه یک تهیه شده درباره خانواده نقی است که با کامیون ارسطو از یکی از شهرهای شمالی عازم سفر می‌شوند تا گنبد و گلدسته‌ای را به مسجدی در یکی از شهرهای جنوبی برسانند.

این سریال هم که نگارش آن را محسن تنابنده بر عهده گرفته قرار است در 15 قسمت 45 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی الهام غفوری و کارگردانی سیروس مقدم ساخته شده و برای نوروز امسال از شبکه یک پخش شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 دي 1391
آفرین بر غیرت همه ی مازنی ها که آرام و بی صدا در گوشه ای نشسته اند و بی حرمتی ای که در حق مردم این منطقه می شود را بی سرو صدا به تماشا می نشینند. آیا اگر این گونه سریالها را برای آذری ها کردها و ... می ساختند آنها هم این طور سکوت اختیار می کردند و از کسانی که فرهنگ و آبرویشان را به راحتی به تاراج می بردند با آغوش باز استقبال می کردند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! حاشا به غیرتتان
نا شناس 1 دي 1391
اگه بفهميم محل ساخت سريال كجاست خودمون ميريم اونجا قيامت ميكنيم
صادق آل‌احمد 1 دي 1391
کی گفته این سریال تمسخر مازندرانی‌هاست؟ اگه لهجه رو می‌گید که خب معلومه همه ما لهجه مازندرانی داریم و الا تا جایی که من سریال رو دیدم بیشتر تهرانی‌ها رو مسخره می‌کرد که اهل پارتی‌ها و مجالس آنچنانی، زد و بند، فساد، دروغ و ... هستند و مازندرانی‌ها رو مردمی خانواده‌ دوست، بی‌ریا، پاک، بی‌آلایش و ... معرفی کرد.
MFK000 1 دي 1391
با سلام . چشمان آقای کمال رستمعلی روشن. شما که گفته بودید از این کار جلوگیری شده.
نا شناس 2 دي 1391
يعني بازم بايد دست روي دست بذاريم؟يعني يه مرد نيست مانعش بشه؟كسي نمي خواد كاري بكنه؟خواهش ميكنم بيكار نشينيد.
غضنفر 2 دي 1391
آقاي سيروس مقدم سريال پايتخت دو را بسازيد به حرف ها و حديث هاي بي سرو ته اعتنا نكنيد ما از شما حمايت مي كنيم .
صادق 2 دي 1391
با سلام. ميدونم كه اين نظر رو نمايش نميدين. همانطور كه نظرات ديگر اينچنيني رو نمايش ندادين. سريال پايتخت به هيچ وجه تمسخر نداشت. همه‌ي آن‌چه نمايش داده شد صفا و صميميت و عشق مازندراني‌ها به يكديگر و علاقه‌ي وافر مازندراني‌ها به امام رضا(ع) بود. چون فيلم ساز نيستيد نميدانيد بيان فيلم با بيان عادي فرق مي‌كند.
سید مهدی 2 دي 1391
کوچکترین کاری که آقایان مسئول مازندرانی دراین رابطه میتوانند انجام دهند این است صدا وسیما رو تحریم کنند (ورزشکاران > هنرمندان> اساتید..... ) غیرت هم خوب چیزیه
مهدي 2 دي 1391
منظورتون چيه "تداوم تمسخر مازندراني ها" ؟؟
اگه ما خودمون تعبير به اهانت نكنيم، هيچكي ديگه از بيرون اينطور فكر نمي كنه.
اينهمه خصوصيات مثبت كه از مازندرانيها نشون داده شده مثل صداقت، سادگي، پرتلاش بودن و ... كم بوده؟؟
نا شناس 2 دي 1391
حساس نشو حساس نشو
هوشنگ 2 دي 1391
من نهار نخوردمه
احمد 2 دي 1391
خوشا به حال مسئولین با غیرت ما.
یعنی هیچ کسی نیست جلوی اینهمه بی ادبی و بی احترامی ها رو بگیره.
از یه طرف شبکه استانی میاد سرزمین مادری میسازه از اون طرف هیچ مخالفتی با باباش ( شبکه به اصلاح ... ) نمیکنه که آقا نسازین.
ساداتی 2 دي 1391
پست و میز ریاست از دست نرود خاک مارابگیرن ، مسخره مان کنن ، هویت ما را لگد مال کنند ف حتی بیایند در ویلاهای با پول ناچیز خریده خود در شمال با .......... !!!!!
مسافر 2 دي 1391
تا شما رییس صدا و سیمای مازندران دارید که ماندن روی صندلی اش را به هر مرام و مسلک انسانی ترجیح می دهد باید منتظر ساخت پایتخت 10 هم باشیم . راستی اقای ابراهیمی شما از ساخت پایتخت 1 خیلی هارت و پورت کردی . کدام دستور ساکتتان کرد . آقایون دنیا خیلی خوشمزه است ؟ مگه نه .
سعيد 2 دي 1391
سريال با محتوي و خوبي بوده هيچ توهيني به فرهنگ مازندران نكرد واتفاقا خرده فرهنگ واداب و رسوم خوب مازندران را به ايران معرفي كرد واعتقادات مذ وباورهاي ديني و علاقمندي مازنيها را به امام رضا را خوب به تصوير كشيد بايد از اين ظرفيتها در سري دوم هم استفاده كرد ما ايرانيها در هر استان زبان و لهجه خاصي داريم هر سريال در هر منطقه اي ساخته بشه بايد از همان اداب و رسوم بهره گرفت شايد اين اداب و سنن نزد اقوام ديگر عجيب باشه ولي مسخره نيست
نا شناس 2 دي 1391
من کهی نخوردمه
رامسرى 2 دي 1391
اولا که اين سريال هيچ گونه توهين يا تمسخرى ندارد ثانيا اگر هم بر فرض محال داشته باشد تنها تقاص ذره اى از ظلمهايى است که شما در حق غرب استانيها مخصوصا ما رامسريها و تنکابنيها انجام داده ايد . ما از اين سريال حمايت ميکنيم .
یاسر 3 دي 1391
مارنی های عزیز شما چرا اینقدر تند میرین اتفاقا فیلم پایتخت مهربانیها سادگیها و صادق بودن شما را نشون میده حالا در نیم قرن پیش چندتا فیلم در باره مازندرانیها ساخته شده که همینم دارید با خاک یکسان می کنید ! این فرصت نشان دادن فرهنگ مازنی رو از خودتون نگیرید
نا شناس 3 دي 1391
باشه مازني ها و كلستاني ها، علي آبادي هستند و كيلك ها هم كالش (galeshهستند.كيلان متشكل از دو منظقه و قوميت كالش و تالش هست.كيلك ها هم كالش هستند.galesh&talesh).منطقه مازندران هم دو تا علي آباد داره علي آباد كتول و علي آبادهاي جالوس و نوشهر.‏
نا شناس 4 دي 1391
نققققققققققققققققققققققی..............
نا شناس 16 دي 1391
من چند سالي در شمال زندگي كردم و به چند نكته جالب در مورد هم وطنان مازندراني پي بردم. غالبا از تكلم به زبان خود شرم داشته و غالبا مي گويند زبان مازندراني را مي فهميم ولي قادر به حرف زدن نيستيم.
بسياري از آنها خود را به آب و آتش زده تا ماشين پلاك تهران بگيرند.
بازار خط موبايل 0919 و 0912 رونق عجيبي در ميان مازندراني ها دارد.
اگر واقعا به مازني بودنتان افتخار مي كنيد چگونه اين ويژگي ها را توجيه مي كنيد.
nt 16 دي 1391
من چند سالي در شمال زندگي كردم و به چند نكته جالب در مورد هم وطنان مازندراني پي بردم. غالبا از تكلم به زبان خود شرم داشته و غالبا مي گويند زبان مازندراني را مي فهميم ولي قادر به حرف زدن نيستيم.
بسياري از آنها خود را به آب و آتش زده تا ماشين پلاك تهران بگيرند.
بازار خط موبايل 0919 و 0912 رونق عجيبي در ميان مازندراني ها دارد.
اگر واقعا به مازني بودنتان افتخار مي كنيد چگونه اين ويژگي ها را توجيه مي كنيد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.